Varför jag inte har bloggat?

Joo för att jag har vart magsjuk.. Eftersom jag lovade er att blogga ever day. Men det är så att jag fatist hat setat inne p badrummet & spytt i 3dagars tid.. Så nu vet ni iallfall.
Men jag har nyss kommit hem från Västerås med Bästavän. Jag shoppade ett nytt Iphoneskal hehe. ;) Ett grått/svart med kamera lins på. Fett nice. Nerå. Men det är SKITSNYGGT. Jullan köpte också ett blått skal. V båda har en Iphone 4s. Det är det som är grejen. Och ni som nu sitter hemma & bönar & ber & dregglar efter en Iphone. Ora er inte. Jag ska sälja min Iphone 3gs för ett billit pris. Så håll ut. :)
Snart ska jag väl ringa upp Pellan på facebook. Adda mig. Pernilla Håkansson. :)  Vi snackar om Sorf. Helt sjuka regler. Ska försöka trösta stackars Pelin med lite skratt. Och imorgon ska jag ge henne sin sena sena julklapp. Hoppas hon blir happy.
Om ni undrar föresten varför jag har en disigne från inställninar är för att jag hittar INGEN som kan fixa en header. Min blogg blev ju hackad. Men mejla mig på [email protected] om ni känner någon som an fixa en header år mig. Pöss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0