Summer TAG!

Favorit sommar mat? - Typ jag venne fruktsallad. (?)
Favorit sommar dryck? - Melonvatten ♥
Mål med sommaren? - Att ha världens bästa lov med grymma vänner och pussla ihop bitarna som saknas..
Planer i sommar? - Bada & ha grillfest & vara med underbara folk. </3
Haft din sommarkärlek? - Yes det har jag men , är på G med en ny. (:
Sommarens bästa köp?- Inte haft ännu men ska bränna in lite blont löshår.
Vill i sommar? - Asså jag vill pierca min haka under läppen & ha ett sarriöst förhållande.
Favorit sommar låt? - Jag tror jag är kär. Rekomenderar!
Favorit klänning i sommar? - Lugnt min nya rosa med långt släp. :D
Favorit doft? - Ros & haav.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0