Äckel f*cking vecka..

http://youtu.be/pXu8slfJK0w
Hej Alla! Denna dag har varit sådär. Startade min dag med att sminka mig på morgonen som vanligt & drog iväg till skolan med skjuts utav papii. Vi hade med min cykel eftersom vi skulle cykla till broddbo badet med klassen då. Fick sjuukt ont i ryggen & nacken , haft det nu ett bra tag och funderar på att kolla upp det av en doktor hmm...
Aja när vi var framme så åkte jag ringen med bästavännen Pelin. Hon är guld värd eftersom hon ALLTID finns där när man behöver henne. En ängel har kommit till oss. Vi skrek som ''hejkomochhjälpmig Men påriktigt det gled som attans & fort & guppigt kan man räkna med att det blev. Första & antagligen sista gången jag åker den. Huvudsaken är att jag satt kvar YOLO!
Snart ska jag äta pommesfrites med familjen. Kör på en ny diet så jag ska vara nyttig & bara äta strunt på helger. Har ju varit inne i en stor deprition nu på senaste & tröstätit , saken är den att jag ska köra dieten. Skolavslutning om 3 dagar chill som fan. Ska upp till Norrland halva tiden av lovet med resten av familjen. Eller dom är bara där i en vecka med skitsamma. ;)
Idag är en sånhär typisk dag där jag saknar Julia skitmycket. Att förstå att allt är över efter allt man gått igenom & gjort. Är helt sjukt. Och nästan ingen (utom Pelin & Frasse & Nikki) Kan jag söka tröst hos nu eftersom Kevin bröt handen igår i skolan & ska operera armen på fredag och kommer tyvärr inte på avslutningen , suck.. Men jag får se om jag hälsar på han någonting om jag har skjuts osv. Bästavännen ♥

Saknaden av dig är obeskrivlig bästis..

Kommentarer
Postat av: Carro

Kommer du till Junsele något också eller ska du bara vara i Åsele? :)

Svar: Jag kommer till Junsele också såklart! :)
pernillahakkansson.blogg.se

2013-06-11 @ 21:27:13
Postat av: Anonym

herregud, du är typ 8 och äter på diet! har deprition, herremingud!!

2013-07-08 @ 16:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0