Livet är en fest!

god morgon alla! Idag vaknade jag & klev upp vid 4 kanske? mamma & pappa ska bort så vi ska kliva upp tidigt. I alla fall så reser dom bort i 4 dagar och jag ska färja blond dipdie idag. Dock klippa mina toppar för ett bra pris som jag hoppas på. ;) Emil stannar kvar över natten det vanliga. Vi tänk att lana vid datorn vetinte vilket speciellt nätvärk med det löser sig det gör det alltid. Aja chillar med en toast i den vänstra handen , lyssnar på Keshas låt Tik tok rekomenderar.! :) Inget långt alls men nöj er! :)

Kommentarer
Postat av: XD

varför har du ritat så att det ska se ut som att du har push up!?!?!??!

2013-06-05 @ 21:32:44
Postat av: Erik

Push up,och redigering. Com!!

2013-06-05 @ 23:09:55
Postat av: Anonym

vrf har du ritat push up? vänta tills det växer istället för att skämma ut dig? haha

2013-06-06 @ 08:53:59
Postat av: Anonym

JÄVLA FJORTIZZ!XD

2013-06-06 @ 22:11:11
Postat av: Alice

Aja,om några år fattar du att du är väldigt omogen!

2013-06-06 @ 22:12:19
Postat av: Sara

Hej de skulle vara kul om du kikade in på min blogg som jag har med en annan tjej

2013-06-07 @ 01:32:41
URL: http://TeamDH.horseworld.se
Postat av: Anonym

Vad är det? Föresten fin bild ;)

2013-06-07 @ 22:24:14
Postat av: Anonym

Ful bild*!

2013-06-08 @ 12:58:19
Postat av: Malin

I IRL utan BH,har du inga!

2013-06-08 @ 13:00:08
Postat av: Anonym

Låt fjortizzen vara,hon får vara dum i huvudet om hon vill!

2013-06-08 @ 13:01:01
Postat av: Pernilla

Jag måste bara säga att linjerna (ni vet vart) är extremt ojämna & solbrända så sorry om jag måla lite på picmonkey blir så otroligt ledsen när jag läser komentarer. Ska inte låtas trycka ned av sånna som ni. Skaffa liv & tryck ned någon annan 11åring som råkat överredigera lite. Tack!

2013-06-08 @ 19:04:36
URL: http://pernillahakkansson.blogg.se
Postat av: Anonym

Exakt!<3

2013-06-09 @ 11:23:58
Postat av: anonym

Bra sagt ;)

2013-06-09 @ 16:02:10
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Du tjejen, grymt omoget att göra sådär. Dagens garv säger jag bara när jag såg det. Att du ens gör ngt sånt, vem bryr sig egentlig om din lilla mesiga anledning!
Citerar: 'Jag måste bara säga att linjerna (ni vet vart) är extremt ojämna & solbrända sorry att jag målade i picmonkey' Folk kmr acceptera dig mera om du är ärlig med vem du är istället för att ändra på det verkliga! Du borde läsa den här http://www.expressen.se/gt/kronikorer/frida-boisen/varfor-det-finns-ju-inga-brost-att-halla/

2013-07-15 @ 13:24:04
Postat av: Sofie

Omoget har inte ens med saken att göra jävla idioter!

Hon kanske vill se ut så, hon kanske trivs i det, låt henne redigera så då, det gör väll inget.
Hon kommer ändå inse själv när hon faktiskt ser ut sådär på riktigt om det var en bra idé att redigera så då eller inte.
Ni är fan pinsamma och jag blir så himla irriterad på alla fega jävlar som inte kan stå upp för sina åsikter.

OM DU INTE HADE TÄNKT SKRIVA DITT NAMN EFTERÅT SÅ HAR DU ANTAGLIGEN INGET BRA ATT SÄGA. HÅLL KÄFTEN ISTÄLLET DÅ FÖR ATT GÖRA ANDRA LEDSNA!

Strunta bara i dom, himla idioter du gör som du vill! tyckte det var kul och kreativt även om det var lite annorlunda.. hahaha :)
Men tänk också på vad du vill 'säga med bilden', om du förstår hur jag menar.
Vilka vill du ska se denna bilden och tycka om den?
Riktiga killar faller inte för brösten, dom faller för den DU är. :)

2013-07-16 @ 00:13:47
URL: http://sofieselling.blogg.se
Postat av: Marcus

Patetiskt som fan. Vet vem du är irl och ja är inte den enda som tycker du är både bitchig och äckligt slampig. Har du målat dina ögonbryn i paint eller? Dessutom ska du lämna Linnéa ifred, sluta bete dej dum i huvudet. Får väl hoppas att du växer till dej för när du kommer till Ekeby kommer du att inse att du måste skärpa dej. Inläggen i din bh är stora som facking elefanter, de kommer ej fungera. för killar gillar äkta vara.

2013-10-27 @ 22:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0