Svar!

Hej alla! Hade en frågestund för ett bra tag sedan & hade tänkt svara på dom nu. :)
 
Tja Tja Pernilla!!! Jag älskar din blogg. Mina frågor är:  vilka bloggar följer du? Har du någon egen häst eller ponny vad heter den? Har du en pojkvän och hur många har du hafft? Vart köper du dina kläder? du har så bra stil! Vad har du för mobil? I vilken stad bor du? Har du syskon? Har du Schleich hästar? (Små leksaks hästar som är jätte värkilga) Det var mine frågor! Kram Evelina.
 
 
Svar: Jag följer Kissies blogg & Fokis & Nellies bland annat. :)
Svar: jag har två ponnysar en är våran som vi köpt han är en C-ponny  & en annan är jag fodervärld på shettis. ;)
Svar: Jag har inget kille för tillfälligt.  Men var på G med en för ett tag sedan & har haft JÄTTE MÅNGA. Har säkert tappat min räkning.
Svar: Iphone 4s vit. :)
Svar: Jag köper på olika blandannat Gina , Cubus & Kapphal & Lindex & H&M m.m. :)
Svar: Jag bor ute på landet sala. :)
Svar: Jag har en storasyster.
Svar: Nej tyvärr. ;D
 
Hej!!:)) 1. gillar att läsa din blogg sluta aldrig tack:))                2. har du nån kille nu?          3. Kan du lägga ut nån videoblogg nån gång?            4. har du en yt-kanal som du vloggar på?               5. du är sjuukt söt!              6. har du många andra vänner än dom du bråkar med?          7. Tror du på nån "onaturligt" ?        8. hur många år är du nu igen xD ?     Favvo färg ;D ? Hur lång är du?
 
Svar: Tack så mycket kommer tyvärr sluta strax eftersom jag ska få en .se domän. :)
Svar: Nej med var somsagt på G med en.
Svar: Såklart. ;)
Svar: Jag har en yt kanal fast kan hända att jag lägger ut en bild lite då & då. Har typ 200 prenumenanter.
Svar: Tack tack. <3
Svar: Jag har många i Stockholm & stallet & i skolan och mycket mer. Så säkert 1000. ;)
Svar: Det bror på hur man ser det. men jaa klart jag känner en i min skola..
Svar: 11 XD
Svar: ROSA & GRÖN!!
Svar. Typ 1.47 hehe har väldigt långa & smala ben & jätte kort överkropp. ;)
 
Anonym
Haru BH?
 
Svar: jaa såklart. :))
Vart mer frågor men orkar tyvärr i svara alla. xD

Kommentarer
Postat av: Emma Petersson

OMG! kollade på en video på dig och din gamla pojkvän eller om ni fortfarande e ihop :D Haha omg! söta ni var/är! :)

2013-06-12 @ 19:52:32
URL: http://emmapeterssonse.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har inte alls långa ben du är ba liten. desutom borde du inte ha bh för du har inga bröst. du har bara inlägg och de är jävligt patetiskt. så ja hoppas för din egen skull att du mognar lite och inser vilken liten fjortiz du e. och ja tycker verkligen inte att du ska skriva nån bok för du har ingen potential. ja vet en som skriver tusen gånger bättre än du.

2013-06-13 @ 17:54:02
Postat av: Anonym

Du skrev en hel del om att fu ska fp en hemsida!Du verkar suga på att blogga nu så Hemsidan heter?

2013-06-18 @ 21:35:46
Postat av: Evelina

Ni är så dumma mot henne hon är mogen och hon får välja vad hon vill ha på sig! Ni väljer inte! Om ni ska skriva en komentar så skriv något snällt. Ni kan ju tänka men inte skriva hon blir ju ledsen! Fattar ni inte det?

2013-07-22 @ 20:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0