Förlåt för dåligt bloggande!

Känns som att det är det ända jag säger! Men jag lägger till en växel extra i skolan så jag kan njuta av sommarlovet. Så jag pluggar hårt nu , så det är ursäkten till varför jag inte bloggat..
Idag var jag då i skolan. Jag var med Frasse & Lucas & kevin & Joel & Murthada & Jonat som vanligt asså. Vi käkade ren chili. En av världens starkaste , jag smakade. One realy big misstake Jag menar jag fick inte dricka vatten på 20sekunder , så det började brinna i käften på mig. Jag sprang ut ur kapprummet , skrek & grät (chilin var skiit stark) Kom tillbaka efter några sekunder med tungan ute. Alla i skolan typ hörde mig skrika. Jag gnuggade mig sedan i ögat med den högra handen. Den jag hade hållt chilin i. (smartas) Jag fick ju såklart den heta kärnan i ögat ,så Torgerd var tvungen att leda mig till skolsköterskan. Gjorde verkligen jätte ont. Men det som var bra med allting var att Murthada fick med allt på film när jag skriker & gråter on my iphone. Lägger ut den sen om intrenet inte dampar. Stack till ungomslokalen sen med killarna runt 1 eftersom vi slutade tidigt Chill! Först stack vi till TKS & köpte euporia. En energidryck. Killarna & jag snackade lite om allt möjligt. Som t.ex om att jag & Jonat & Murthada & Kevin & Emil ska till sibylla på fredag. Ska bli nice då. :) Vi kom fram till ungoms sedan , vi spelade pingis & jag , Kevve satt somvanligt i soffan , flamsade. Vi har verkligen superduper kul ihop! Älskade Kevve!
har nyss käkar lite snitsel & bea , spaggetii. Och är verkligen taggad över att gå ut i finvädret , springa en sväng. Ska ta med min dryga syrra , mina småtjejer ut på en promenix då. Ska ha i min hörlurar i ,lyssna
På lite music :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0