Läget just nu

Tjabba alla! Eller ska jag snarare säga godkväll? Hur har ni det , själv har jag det toppen. Käkat korvstråganoff , läst glitter & bara pluggat , tänkt lite grann. Bara tagit lungt den senaste tiden kvar här på kvällen innan det blir natt. Annars då har jag varit med Jullan idag på stan. Köpte bara typ en tubkjol till Showtime om 2veckor , TAGGA TAGGA TAGGAA! Och typ ett guldigt Iphone skal med en stor stjärna på. Julia blev fett avensjuk på det haha så söt hon är. Och innan vi ''storhandlade'' som vi säger käkade vi på Sibylla. Vi tog oststicks eller vad det heter , men det kvittar i vilket fall gott var det ändå. ;)
 
Efter det tog vi en varsin vanilj glass med chokladsås på. Var skitgod. Iallafall efter några timmar på stan stack vi till TKS , köpte lite smått & gott. Godis pulver och dricka spray.. Vi njöt bara den stunden vi hade suget av godis i munnen , innan Julia kom på att hon hade gömt nycklarna i skolan. Såklart var vi tvungna att gå tillbaka och hämta dom. Träffade därefter Kevve på vägen. Vi gick tillsammans i cirka 40minuter innan han hittade hem.
 
När Julia & jag kom hem till henne joggade vi några kilometer. Var skönt att springa litegranna som jag gör nästan varjedag nu förtiden. Och efteråt slet vi upp godiset & läsken och slog på Pretty Little Liars. Handlar om några tjejer som får massa mess från A (allison troligtvis) Fast Allison är död. En mycket bra film man bara måste se. Julia och jag snackade lite , tog såklart massa egobilder på våra mobiler. Båda vi har iphoooones. :D
Men ska bädda ned mig i sängen nu , måla tossingarna medans jag messar med Kevve om allt , inget. Så vi får höras imorgon bye ♥
Me today.
 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

du gjorde en vido en gång om hur du blev tsm med en kille är ni fortfarande tsm ? och hur ser han ut ? :)

2013-03-17 @ 17:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0