Ledsen!

Sjukt besviken! Nu bråkar jag med mina allra bästavänner. Mår verkligen jätte dåligt över det. Dom har svikit mig förut , fast då har det inte varit såhär mycket drama. ''Hon'' har svikit mig mest. När hon bråkade med killarna hoppade jag in i grälet & stöttade henne. Killarna blev såklart sura på mig så när ''hon'' blev sams med dom igen så vägrar ''dom'' att förlåta mig. Fast det är deras huvudvärk , dom väljer fint! Jag ska ändå byta skola tackvare bråket nu. Tack så himla mycket. Jag hatar , älskar er på samma gång. Saknar er sådet gör ont. ♥

Kommentarer
Postat av: Alice

Stackarn <3 Men fortsätt tänka på att du är en sån bra person och våga stå upp för dig själv <3 Det vinner du på tror jag helt säkert <3 Hoppas de årdnar sig med dina kompisar :P
P.s om du har tid över kan du checka in hos min blogg då? Asså bara om du hinner eller inte har något o göra. Kanske lämna en kommentar också? Haha bestäm du <3

2013-03-26 @ 21:24:48
URL: http://aliceespe.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0