Nothing like us

 
Snart 1 år sen vi tog hem denna lilla busponny. Han är och har alltid varit underbar, och han tar hand om mig så himla bra, när jag rider så ställer han om sig till en helt annan ponny. Han tar sig i kragen, "okej, nu ska jag vara snäll med dig som är lite osäker".
 
Saknar ord för hur jävla mycket jag älskar dig. Snart kommer jag vara hos dig varje dag, få pussa på dig och kittla dig bakom öronen som du älskar, massera dig, rida ännu mer och få stå och med dig i min famn hur länge jag vill.
 
Uppleva min dröm att alltid ha en egen ponny. Jag med ***** och sen min syster med dig. WELL, du och min syster är NI liksom, men nu kommer en helt annan port att öppnas och jag kommer att lära känna dig så mycket bättre. Du är världens bästa, älskar dig förevigt. Hos oss får du alltid stanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0