Saknar ord..

http://youtu.be/MrL7NiiQTHI
Ser ni den underbara tjejen till höger? Det är min tvilling.
Allt började med att vi började på Åkra. Jag hade en annan bästis som hette Nathalie , vi höll ihop i vått & torrt. Vi tyckte verkligen båda att Åkraskolan var en skitskola , alla slogs & svärde. Vi rent ut sagt HATADE skolan. Tills en dag märkte jag att Julia hade blivit ihop med min expojkvän Emil. Jag blev såklart glad för hennes skull , jag berättade ALLT om han. Varenda liten detalj. Hon ville veta mer så vi bestämde oss för att sova över med varandra. Det var den 17december 2011. Den dagen var det fest , av misstag hade vi köpt likadana kläder. Vi kallade varandra ''tvillingar'' När vi kom hem från festen så skrattade vi så mycket det bara gick. jag minns hennes rörande ord fortfarande: Jag älskar dig tvilling! varenda gång jag hör ordet ''tvilling'' blir jag helt rörd. Ordet ekade i mitt huvud , jag blev så glad.
Senare på sommaren åkte vi upp till Stockholm ihop. Vi sovde där i pappas lägenhet. Han släppte av oss på Stinsen , jag tror ALDRIG jag garvat så mycket. Vi delade på en pizza margaritha. Och när vi väntade på pappa så kom några jätte söta killar , flirtade med oss , vi skrattar fortfarande åt det. Senare på kvällen på ICA när vi skulle köpa godis gömde vi oss för pappa. Jag red på hennes rygg som jag brukade göra. Hon sprag runt , vi båda kröp på golvet. Alla stirrade på oss men vi brydde oss inte. Vi hade ju varandra. Och runt 10 tiden körde vi fotbollsspel. Jag minns fortfarande alla självmål jag gjorde. dagen efter åkte vi till badhuset. Jag jagade henne medans vi simma runt i en virvel. Finaste Julia. ♥
När vi började 5:an började förhållandet bli mer sarriöst , vi sovde hemma själva på nätterna ibland. Gick på stan varje dag , köpte paket till varandra. Jaa ALLT. Vi sovde också över varje helg. Och en gång hade vi en galet roligt fest med Emil & Samuel. Vi hade lägenheten själva FF. Flamsade runt hela natten , körde är du en fegis? Julia vann på det spelet. Och senare på vintern när den snart var jul firade vi det. När våran relation hade hållt i exagt ett år kom vi i lika kläder som vi hade haft på festen. Och tomtemössor. Vi hade händerna fulla med klappar till varandra. Och vi båda skrek : GODJUL ALLA! Jag minns att jag fick en parfym av henne , en facemask , godis , en nalle. Och av mig fick hon en nalle , godis , läppglans , mascara. Vi blev verkligen överlyckliga.
fast nu har våran saga slutat på riktigt. Allt slutade med ett jättestort bråk mellan hon & mig , killarna. Jag bönar , ber varje dag att vi alla ska bli bästisar igen. Men dom vägrar. Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig mest av allt , du kommer alltid komma etta min lilla fina älskade tvilling. ♥
 

Kommentarer
Postat av: ...

Hej då Tvilling <3 :*

2013-03-30 @ 17:02:42
Postat av: Anonym

Läste ditt inlägg lite djupare. Förstår att de just nu är väldigt jobbigt. Hade ungifär ett sånt problem med kompisar innan, men man får inte tänka heller att de aldrig kommer bli bra. Jag tror att de kanske hänger på dig nu litegrann också. Hur jag menar är att asså... Ja var stark bara! Låt inte andra trycka ner dig! Då ser dom dina svaga sidor och vet hur dom ska göra för att få dig att må dåligt. Och är alla dina tre kompisar emot dig? Eller är alla emot alla? Om dom alla tre har samlat en trio mot dig så äre nog avundsjuka allt hänger på. Tro mig! Bara för du är så fantastisk!
Ha de bra! Hoppas de ordnar sig <3
/Kram Alice

2013-03-30 @ 22:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0