Stan idag!

Hej alla! Förlåt om jag inte la ut något inlägg igår men jag försökte verkligen lägga ut en video på videofyme , men videon las aldrig upp eftersom den var för lång.. Men idag ska jag bara lägga upp bilder på vad jag köpte igår. I alla fall var jag på stan med Nikki idag igen. Vi hade det verkligen skitskit kul som vanligt. Jag hade då somsakt inga pengar med mig så jag köpte ingeting. Ahh förutom att jag delade en sallad med tomat gurka , ost m.m. Vi gick i cirka 3timmar innan jag skulle på bussen hem med Emil. Vi satt brevid varandra & bara flamsade som vanligt , vi snackade också om allt & inget.
Imorgon ska jag kanske vara med Nikki & Elin hemma hos mig. Vi ska typ bara ''chilla'' om man kan säga så , typ snacka om en del osv osv.  Elin är en ny tjej i våran skola om ni undrar. Hon är verkligen snäll , man kan verkligen lita på henne. En av mina bästisar faktist under denna korta tid.
Strax ska jag koka tortelinii (min favoritmat enligt mig) Och dränka det hela sen med ketshup. Efter det ska jag väl lägga ut något inlägg , resten av tiden ska jag bara ha Perniitid. Bara ta en lång dusch & tänka. Och se på Pretty Little liers (stavar som en bebis) Dricka smoothie , måla naglarna. Blir en tidig dejt med sängen då eftersom jag ska ställa larmet på 5 - 6.30 imorgon. Så jag hör av mig strax! ♥
Bild från förra veckan fast kameran är inte laddad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0