Tisdag & stan

Hej alla! Idag var jag i skolan som vanligt , vi hade lite ämnen som jag hade tänkt berätta om nu. Först på morgonen hade vi matte i 10minuter var jättechill eftersom jag HATAAAR matte mitt hat ämne enligt mig. Sedan hade vi lite engelska jobbade med Julia vid hennes plats. Hann göra två sidor visst duktigt sverige.. Efter dom tråkiga lektionerna hade vi rast i typ en halvtimma? Jag , Julia och bästa grabbarna satt som vanligt och  hållde på med mobilerna. Mobilnördarna you know?
 
Vi spelade , snackade om allt på himmel & jord. Sedan hade vi musik vi lyssnade mest på musik. Inte jobbade så mycket så det var.. nice.. Och blabla. Ni hade hemkunskap lite senare på dagen , vi gjorde smulpaj. Fast jag & Jullan åt ingeting eftersom vi vill typ bli smala , starka. Så aa. Fast vi gjorde pajen med såsen , gav den till Carina (våran lärare haha ;) ) Efter skolan var slut drog jag , Julia ned på stan. Vi käkade bara pizza , chillade. Julia kollade dock på skolavslutningskläder. Och jag hittade en jättevacker klänning som var vit & lite silvrig. Ett stort måste om jag inte hittar något annat. Sedan drog vi oss till ungdomslokalen fast Julia knappt vara där innan hon skulle hem. Så när ungdoms stängde drog jag & Emil ned på stan igen haha. Köpte en blå keps , lite pommes där borta till Emil haha. Stackarn var lite hungrig.
Men nu sitter jag bara i min mysdress & ska strax koka nudlar , dricka äppeljos. Mums typ heheheheheh. ♥
Trackback
RSS 2.0