Your the apple to my pie

Hej alla, eller ska jag säga godkväll..? Just nu gör jag inte så mycket förutom att mysa med min hund och skrollar upp och ner på facebook på min Iphone. Idag är det påsk så jag passar på att säga ett sent God påsk till er alla, jag fick ett stort påskägg av mamma och pappa och så åt vi god mat nu på kvällen.
 
Senare ikväll ska jag ringa min andra halva och prata med henne, allt måste lösa sig, jag kommer försöka ALLT, jag är inte redo att förlora henne. Annars ska jag bara se på film och käka gott, lördag hursomhelst, får inte glömma att leva - I'm just a kid.
  Att hoppa runt på fluffiga rosa moln, hand i hand med mina bästa, saknar det. Men jag måste lära mig nån gång också, att stå på egna ben, lära känna mig själv. För den ända som är kvar fram till slutet - är jag.
I'dont know if I could ever be, without you caus you girl complete me.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0