Allt för sin häst.

Tja alla! Var på stan idag med min barndoms vän Ida. Vi är verkligen supertajta. I alla fall så hade jag bara 20kr med mig orkade inte ha med mer så jag köpte en glass. En strut med choklad mumma. Gubben i kiosken tror nog jag är desperat för jag går på stan typ varje dag hihi! ;) Skoldagen struker jag ett streck över vart så sjukt mycket bråk & inte bara med mig inblandad. Så odiotisk kille som kan vara elak mot en sån underbar person som Julia asså. Idioter rent ut sagt! Strax ska jag till min häst Filip helt själv. En underbar start på sin helg att tillbringa sin helgbörja i stallet med sin BÄSTABÄSTA VÄN. Ska bara mocka , rykta. Eller något sånt. Annars då? ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

<3

2013-06-02 @ 13:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0