Dålig update!

Hej lovers! Nu har bloggen fått punktering igen. Men jag kan tyvärr inte pumpa det eftersom jag strax ska byta till en till hemsida vid typ namnet Perris.se jag kommer få den utav Jiva media som också fixar min dokumentär i sommar. I alla fall hade jag tänkt ''skära ned på bloggandet'' ett litet litet tag eller en stund..
 
Idag var jag i skolan! Dom första lektionerna mådde jag jätte illa , allt snurrade runt & runt , såntdär. Mina snälla kompisar som jag bråkade med för ett tag sedan hjälpte mig litegrann utom en då. Men det skiter jag i orkar varken slösa enegri eller tid om hen inte bryr sig om mig BYE ''dittnamnhär'' I alla fall åker jag troligtvis till Grönalund med Ida på lördag. Vi har skrivit en liten lista om vad vi ska käka , åka m.m. Liiiite töntvarning men vem fan bryr sig? We just a kids. Men detta inlägg kommer avslutas nu eftersom jag ska skära hehe! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0