FREDAAAG!

Tja alla! Idag är det den mest efterlänktade dag för säkert alla er , FREDAAG! Gör inte så mycket förutom taggar stallet om en halvtimme något sånt fast innan ska jag ju äta min supergoda lasagne TUMMET UPP!I alla fall ska hästarna få smaka på lite promenader , tömkörning idag. Fille går ponnyridning imorgon på Ösby , så om det är någon som bor i Sala KOM DIT! Kommer runt tre tusen pers så whyy not?
 
Aja idag var jag i skolan! Var det vanliga & såklart tråkiga. Hade orentering där på slutet med Jonat & Murthada var ganska nice på 1 mil. ;) Efter skolaFick underbara mejl på Hotmail mitt i. Utav ingen mindre än Viktor Söderlund ämnesraden var dokumentär om jag minns rätt. Han behövde lite bilder för att börja påbygga min hemsida. Soo håll ut jag ska skicka imorgon promise! Efter ''plugget'' gick jag på stan med mina brudar , Pelin & Nikki. Köpte inget p.g.a av att jag hade glömt pengarna hemma. Så det sög , aja Lov i fyra dagar nu igen Chill. Annars då? ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du fortarande ihop med killen som är med i "bråk som blev till kärlek"?

2013-05-18 @ 18:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0