Ont i ryggen!

Tja älsklingar! Just nu gör jag inte så mycket förutom lyssnar på Little mix - en av världens kändaste tjejband. Grymma är dom om jag får säga det själv. Aja frilufsdag i skolan vart det var knappt med p.g.a min ryggont som hållt i veckor nu , samma med min nacke. Känns så sjuuukt deprimerande eftersom jag bara lyssnar på deprimerande låtar hela tiden. Samma med att jag hänger & deppar över kompisar hela tiden och jag har somsagt förlorat några på cupen fast fått tillbaka dom igen..
 
Imorgon är det Aronsfortet som gäller! Tillsammans med klassen vi åker tåget till V-ås prick 08.09 Pappa skjutsar mig för jag hinner verkligen inte med bussen. Får sminka mig på tåget för imorgonbitti tar jag en runda till stallet tror jag. Vill bara säga god morgon till pollarna men annars ska jag bara blogga , klä på mig på morgonkvisten. I alla fall så red jag i paddocken idag Fille skötte sig prima verkligen en ögonsten dendär ponnyn asså. Blev rätt mycket gallop på slutet barbacka utan täcke & bara träns. Gick somsagt prima. Och hela stallet sprang tiden på cirka 3timmar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0