Snart slutar jag blogga..

På denna blogg! Eftersom jag ska strax få en .se hemsida utav bästa Jiva Media som också håller dokumentären i sommar , Ska bli niice. Så jag slutar absolut inte helt med bloggandet speciellt inte när vägarna börjar byggas på mer & mer varje dag. Redan nu ska jag få en dokumentär , skriva en bok & till och med intervjuvas på nyheterna om Bråk som blev till kärlek och massa mer. ;)
 
Iallafall moffar jag i mig massa godis med my sister! Löpte ju lite gottis när jag var på stan med bästavännen Emil Jansson idag (han från videon) Köpte då ett par apsnygga shorts , ett par blåa med nitar i storlek 128 hehe har igenkligen 134/140 fast jag passar båda om dom ska sitta tajta.
 
Senare ikväll lite tidigare ska jag dejta en kille som verkligen gör som man bli helt varm i hela kroppen. Jag brukar bada med han ibland , mysa med han extra. Japp han kallar sig för Duschen! ♥
Bebisen från igår (bild tagen från fb) Pernilla Håkansson adda? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0