Solig dag!

Tja alla! Jag har kommit hem från skolan för typ 2timmar sedan , var sådär. Jag var då med lite olika männsikor som T.ex bästisen Elin , fast jag har ju såklart andra bästavänner men ja ni fattar. Vart lite konflikter där imellan men det är glömt just nu. I alla fall så hade vi lite olika lektioner minns inte riktigt alla men dom jag minns var historia , biologi mina nya hatämnen haha! ;) Efter skolan åkte jag som vanligt 60:an hem till skithålan Sala där jag bor. Mitt ute i ingenstans så sjuuukt tråk. Men aja var nyss ute med storasyrran hos kaninerna jag har en kaninunge & Isabel har en kanin helt enkelt finner inga ord. ;) Pricken (Isabels kanin) fick skutta lite själv i selé medans min kanin är , studsar lite i hoppisen. Dom är verkligen sjukt söta.
 
 
Just nu dunkar jag Rihannas låt ''Diamond'' i mina öron sån grymt bra låt asså. Rekomenderar! Ska strax dra mig till stallet vetinte om mamma ska skjutsa oss eller om vi går det får vi då se senare. Men hästarna ska få longera idag. Fille måste få svettas så han bränner sitt lilla fläsk han har på sig. Bubben
I alla fall så på fredag ska jag gå med en slags ''någon'' på bio eller ''några'' inte riktigt bestämt än. Inte heller vilken film vi ska se men det kollar jag på ikväll. Pussisar ♥
En bild på oss från igår på hoppträningen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0