Söndag!!!

Hej eller god morgon? Just nu gör jag inte så mycket utom att smuggla i One direction 's låt Magic i mina öron dom är väldigt grymma förebilder för mig så ni fattar nog resten. I alla fall ska jag & storasyrran strax gå och käka lite frukost på balkongen. Jag vetinte riktigt om det är fint väder nog men vi kommer nog inte helt nakna.. Troligtvis.. Hahahahhaha nej jag bara skojade med er där klart vi ska ha kläder jag ska säkert ha mjukisar & ett linne och så tar vi med oss filtar ifall det skulle blåsa. Men det tror jag det gör men ja.
 
Igår skulle jag sova med Ida! Men jag orkade sarriöst inte p.g.a av hennes småbröder eller i alla fall en av dom som var skitkaxig mot mig den lilla lillskiten. Men jag sovde över där också i fredags , vi skojade med en ''kille'' , skickade en massa dansvideos på oss med magtröja , shorts bara för att kolla hur han reagerade eftersom han har flickvän. men om du ser detta JAG VILLE TESTA DIG! ;)
 
Efter frullen ska Isabel & jag eller mest troligtvis bara jag dra till Ösby. En ny dag betyder nya andetag YOLO lixom. Med det menar jag klart jag ska åka upp dit fast jag inte gillar att gå själv så ska jag hälsa på killingarna. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0