Söndags PEPP

Hej alla! Ledsen över updateringen men somsagt så kretsar allt kring min nya hemsida just nu och min blogg här på blogg.se prioriteras knappt längre, sorry ladys and ladys friends. 80 olästa kommenterarer hade jag iallafall nu när jag loggade in så det är toppen, tack för det alla <3
 
Idag red jag på ängen på min fina ponny tillsammans med isabel och hennes fina ponny Snobben. Det gick super, mycket galopp på lååånga raksträckor. I vanliga fall brukar han dra men idag skötte han sig super ännu en gång. Min prins.
Känslan när jag galopperade fram på ett grästäckt fält med min bästabästa kompis var obeskrivlig. Kändes som en film. Det var riktigt riktigt härlig, håret vajade fram och tillbaka och det fläktade härligt.
 
Syrran & jag cyklade till Ica efter och köpte lite gottis till mamma på morsdag. Nu ska jag duscha såå hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0