Stockholm next!

Hej alla! Är så sjuuuuukt glad så ni förstår inte det själv. Alltså vi har lixom mobilförbus i skolan fast i sluten får vi ju dom. Men det var såhär att Carina (våran lärare) Sa att jag hade fått en massa SMS av Isabel , mamma , så jag kollade snabbt igen dom & dom hade skrivit att jag ska på ONE DIRECTIONS KONSERT! Jag började skrika rätt ut tänk jag världens största directior ska på deras konsert. Ska faktist ha en vanlig naturlig sminkning , 1D tröja & USA brillor med svarta skinn leggins. Ska bli snyggt troligtvis. Men i alla fall så hänger kameran INTE med eftersom man inte får ha kamera på Friends arena. Jätte synd för jag vill fota idolerna. ♥
Nyss packat lite skit eftersom jag ska sova där i natt med papii. Vi fick dom bästa platserna bokstavligen. Vi sitter längst fram så när babesen sjunger dom grymma låtarna så kan dom nå mig. Då kommer jag aldrig mera tvätta den handen. Hihi vad busig jag är. ;) Men nu ska jag börja dra mig så vi får höras ses!
Lite liten bild men what evaaaa ;D
 

Kommentarer
Postat av: sofia

Directioner ****

2013-05-22 @ 21:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0