Vilodag?

Cha cha bloggen! Idag är det onsdag som innebär vilodag. Förutom idag för jag var ju faktist hos Märtas häst Gus , om ni vet vem det är? ;) Gus är en liten fin shettis med väldig duktig ryttare. Går inte att beskriva för jag suger hehe! I alla fall så skrittade jag lite av han på slutet och det var lite trav som vanligt. Han var sådär pigg han lixom drog iväg med mig någon sekund där söten. ♥
Buss turen dit till stallet stryker jag ett streck över , var så sjuuukt korkad. Dumma busschaffören slängde ut mig IGEN för jag hade redan åkt 2gånger och ni fattar nog dessvärre resten. Aja ska fortsätta spy till Justin Biebers låtar som min syster tydligen älskar tur att jag har min lasagne. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0